Cozy fireplace

Lenge siden sist! Motivasjonen til å ta bilder har ikke vært stor den siste måneden. I tillegg har jeg vært en uke på klassetur til Spania, samtidig som jeg har operert vekk mandlene og vært sykemeldt i 2 uker (under 1 uke igjen nå). Pågrunn av operasjonen har det heller ikke blitt turer å ta bilder av, da jeg skal slappe helt av og ikke få opp pulsen. Jeg begynner å føle meg mye bedre nå, og siden det ikke er stort å finne på når jeg går hjemme hele dagene, så har jeg tatt noen bilder.

Freia’s favoritt plass på vinterhalvåret er foran peisen. Hvis hun ikke ligger under dyna så ligger hun der. Hun ser så søt ut, så jeg måtte ta noen bilder.

IMG_7683

IMG_7668

IMG_7675

IMG_7698

I tillegg til disse bildene så har jeg også tatt noen nye bilder av meg og Freia sammen. Det var påtide, kjempe lenge siden sist!

IMG_7641

IMG_7620

IMG_7638

IMG_7626

 

– Gina & Freia

Leave a comment